איפה מאחסנים ביטקוין?

ביטקוין מאוחסן בארנק דיגיטלי, שיכול להיות ארנק תוכנה או חומרה. אפשר לאחסן ביטקוינים במחשב או במכשיר נייד, אך ייתכן שהאבטחה של מכשירים אלו לא תהיה חזקה כמו של ארנק חומרה או נייר.

ביטקוינים מאוחסנים בארנקים שהם קבצים דיגיטליים. הארנק מכיל את המפתח הפרטי והמפתח הציבורי המשמשים לזיהוי הביטקוינים ולשלוח אותם מאדם אחד למשנהו. ביטקוין הוא סוג של מטבע קריפטוגרפי שהומצא על ידי סאטושי נקמוטו בשנת 2009. זהו מטבע דיגיטלי מבוזר ללא בנק מרכזי או מנהל יחיד שניתן לשלוח מאדם לאדם דרך האינטרנט.

אחסון מאובטח של ביטקוין

לתוכנת הארנק יש שתי פונקציות: היא מנהלת את המפתחות הפרטיים, המשמשים להוצאת ביטקוין, והיא מייצרת מפתחות ציבוריים, אותם ניתן לחלוק עם אנשים אחרים שרוצים לקבל מטבעות. המשמעות היא שכל עסקאות הביטקוין נרשמות בפנקס ציבורי המכונה בלוקצ'יין. המטבעות עצמם אינם מאוחסנים בשום מקום. הם קיימים רק כרשומות בפנקס הציבורי, המשותף בין כל משתמשי הביטקוין.

ישנן שלוש דרכים לאחסן ביטקוין:

1) בארנק מקוון

2) בארנק תוכנה

3) על הבלוקצ'יין

ביטקוין מאוחסן בארנק דיגיטלי. רשת הביטקוין היא רשת התשלום המבוזרת הראשונה של עמית לעמית המופעלת על ידי משתמשיה ללא סמכות מרכזית או מתווכים. ביטקוין הוא מטבע קריפטוגרפי, ולכן הוא לא מאוחסן בצורה פיזית. זו רק מחרוזת של מספרים ואותיות שמייצגות את כמות הביטקוין שבבעלותך.

חשוב להקפיד על אחסון מאובטח של המטבע

ביטקוין נשמרים בארנק דיגיטלי, שהוא אוסף מפתחות פרטיים וציבוריים המשמשים לחתימה דיגיטלית על עסקאות, וניתן לגשת לארנק באמצעות סיסמה או זיהוי ביומטרי. עסקת הביטקוין הראשונה נשלחה מ-Nakamoto להאל פיני ב-12 בינואר 2009. העסקה כללה 50 BTC. גם אתם יכולים להתחיל להשקיע בקלות לאחר שתלמדו לאחסן את המטבע.

לאתר של ביטס אוף גולד >>>

דיגיטל טכנולוגיה כללי עיצוב שיווק שיווק שותפים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפחתת משקל הרבלייף
אנחנו צריכים לרדת במשקל מכמה סיבות. זה יכול לעזור לנו עם הבריאות והרווחה שלנו, זה יכול לגרום לנו להיות...
קרא עוד »
דצמ 19, 2022
חברה לפיתוח אפליקציות
חברת פיתוח אפליקציות היא זו שמפתחת את האפליקציות שלך. הם שוכרים אנשים בעלי הבנה עמוקה של שפת התכנות...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
אחסון אתר: הכן את עצמך עם התובנות האלה
יציאה למסע לבחירת חברת אחסון אתרים יכולה להרגיש כמו להיכנס לטריטוריה עצומה ולא ידועה. אבל מה אם הייתה...
קרא עוד »
נוב 06, 2023