הכל על פריוריטי בענן

פריוריטי בענן

המאמר באדיבות https://medatech.com

פריוריטי, שהיא מערכת לניהול משימות, מסייעת כבר שנים רבות לבעלי עסקים רבים לנהל את העסק שלהם בצורה טובה יותר. כמערכת שמעדכנת את עצמה כשצריך בהתאם לעידן הטכנולוגי, הגיע פריוריטי גם אל הענן המאובטח, המאפשר מערך עבודה נוח, זמין, נגיש התורם לחיסכון הכלכלי של החברה ומאפשר התרחבות העסק בענן ולאו דווקא פיזית.

פריוריטי בענן – כל מה שאתם צריכים לדעת

פריוריטי בענן הוא למעשה פלטפורמה נוספת של מערכת פריוריטי. פלטפורמה אינטרנטית מאובטחת. תפקידו של פריוריטי בענן לתחזק, לגבות ולעדכן את מערכות העסק בצורה שוות ערך למערכות היושבות בעסק, אך ללא הצורך בישיבה ממשית בעסק.

הענן של פריוריטי מאובטח מוירוסים ופריצה ומאפשרת ניהול עסק קל ונוח מהאינטרנט. כך, תוכלו לאחסן את כל המידע של העסק שלכם בענן מבלי לדאוג לצורת הגיבוי שלו. יתרה מכך, פריוריטי בענן יאפשר לכם לצמצם בכוח ה-IT היושב בעסק שלכם ומתפעל את כל המערכות ויסייע לכם לחסוך במשאבי העסק.

כל עדכוני התוכנה יעשו מהענן ועל ידי אנשי מקצוע היושבים בחדר הבקרה של פריוריטי וזמינים לעסקים על כל שאלה או בקשה. כך, לא יהיה צורך להשבית את העסק בעדכוני תוכנה או קריסת מערכת, לא יהיה צורך בקריאה לאנשי IT ולא יהיה צורך בכל תשתיות ה-IT שבדרך כלל צריך בשביל לאפשר למערכת כמערכת פריוריטי להיות מותקנת בעסק.

כל עסק מודע לאפשרות שהמערכות הקיימות בעסק יקרסו וכל החומר יעלם ולכן כל עסק מגבה את כל החומר העסקי שלו. עם פריוריטי בענן אי אפשרות לקריסת מערכת או היעלמות חומר כלא היה. גם אם נעלם לכם חומר מהמחשב המשרדי, הוא קיים בענן ועל כן קיים גם השקט הנפשי. 

לסיכום,

פריוריטי בענן הוא בהחלט השקט הנפשי שאתם צריכים בכדי להמשיך ולנהל עסק מצליח שעובד לצד העולם הטכנולוגי ונעזר בו.

דיגיטל טכנולוגיה כללי עיצוב שיווק שיווק שותפים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית אתר אינטרנט – כיצד עושים את זה בקלות ולמה צריך לשים לב?
כבר מזה שני עשורים שאתרי אינטרנט משמשים כרטיס ביקור והדרך הראשונית לליבו של הלקוח. אתר אינטרנט...
קרא עוד »
אפר 08, 2021
יועץ אינסטלציה
אין ספק כי יועץ אינסטלציה נחשב לאחד מבעלי המקצוע החשובים והחיוניים ביותר עבור כל מבנה וכל בניין....
קרא עוד »
ספט 24, 2020
לקראת הדיבורים על ווינדוס 11 – ווינדוס 10 במחירים משתלמים
אין ספק כי מערכת ההפעלה ווינדוס 10 נחשבת היום לאופציה המועדפת ביותר עבור רוב האנשים. מדובר על מערכת...
קרא עוד »
יול 02, 2021