מה חשוב לדעת על אחסון לאתרי וורדפרס?

אחסון לאתרי וורדפרס הוא חלק קריטי לכל אתר. זה המקום שבו חי הבלוג שלך וכל התוכן שלו. שירות האירוח שתבחר צריך להיות כזה שמספק ביצועים יציבים, אבטחה גבוהה ותמיכה לאתר הוורדפרס שלך. בנוסף, אתה רוצה לוודא שקל לך לנהל את התקנת הוורדפרס שלך ואת התוכן המאוחסן בבלוג שלך. לבלוגים מסוימים נדרשת השקעה חד פעמית ואחרים ניתנים לניהול באמצעות ממשק מתקדם. 

מהי מערכת וורדפרס ומדוע חשוב לבחור באחסון מתאים?

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר והיא משמשת הרבה עסקים. זוהי פלטפורמה שפותחה על ידי וורדפרס ונמצאת בשימוש בהצלחה כבר שנים רבות. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מאוד פופולרית (CMS) המשמשת מיליוני אתרים לפרסום התוכן שלהם. זהו גם ה-CMS הפופולרי ביותר בעולם.

מארחי וורדפרס אחראים לשמירה על פעילות אתרי וורדפרס. לעתים קרובות הם מכונים מפתחים או מנהלי אתרים והם אחראים על ביצוע משימות שונות כגון התקנת תוספים, עדכון ערכות נושא, ניהול חשבונות משתמשים וכדומה. ה-Helpdesk, לעומת זאת, אחראי על טיפול בתמיכת לקוחות ומתן שירותים מקוונים ללקוחות. אתר וורדפרס מתחלק בעיקר לתחומים אלו: אדמיניסטרציה, עיצוב, פיתוח ושיווק (במידה ויש לאתר מיקוד מסוים). כל אחד מהתחומים הללו יידון בפירוט כאן. מִנהָל אזור הניהול הוא המקום שבו אתה מבצע את רוב המשימות שלך בנוגע לאתר הוורדפרס שלך. רוב האנשים נוטים להתרכז בתחום הזה מכיוון שזה מה שאנחנו רואים לראשונה כשאנחנו מתחילים לגלוש בבלוג או באתר וורדפרס. 

התקנה מהירה על השרת:

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן. זהו CMS נפוץ ליצירת אתרים, בלוגים וסוגים אחרים של יישומי אינטרנט. וורדפרס משתמשת ב-PHP להפעלת האתר, אך ניתן להתקין אותה בכל שרת. תהליך ההתקנה די פשוט – צריך רק להוריד את התוכנה ולהעלות את הקבצים לשרת. לוורדפרס יש מערכת תוספים משלה המאפשרת למשתמשים ליצור תוספים משלהם שאינם זמינים במאגר הרשמי של וורדפרס.

למידע על אחסון אתרים בשרת >>>

דיגיטל טכנולוגיה כללי עיצוב שיווק שיווק שותפים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אתרי מתכונים חושפים: השותף הקולינרי שלך נחשף
נמאס לכם לבשל את אותן ארוחות ישנות כל שבוע? מחפשים מתכונים חדשים ומרגשים לנסות במטבח שלכם? אל תסתכל...
קרא עוד »
מרץ 12, 2024
תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק – מה יצא לכם מזה
לפי חוק איסור לשון הרע, ככל והנכם סבורים שנפגעתם מהוצאת דיבה ופגיעה בשמכם הטוב, הרי שיש ביכולתכם...
קרא עוד »
ספט 30, 2021
הסיבות שכדאי לעבור למערכת סולארית
מתלבטים האם זה יהיה נכון מצדכם לעשות את המעבר לאנרגיה סולארית? תנו לנו לומר לכם שזוהי תוכל להיות...
קרא עוד »
מאי 05, 2021